آخرین اخبار
کد مطلب: 80793
دومين برد اقتصادي درخشان
پرسپوليس2 - اس.خوزستان1 ؛ صعود تا پله هفتم
تاریخ انتشار : 1393/07/03 20:44:02
نمایش : 1438
حميد درخشان دومين پيروزي متوالي 2 بر يک خود را کسب کرد.
به گزارش سلام لردگان به نقل از "ورزش سه"، با کمي خوش‌شانسي مقابل نفت مسجدسليمان مي‌‌توانست امروز با پرسپوليس به جمع 4 تيم بالاي جدول برسد اما قرمزها که سلانه سلانه از پله هاي جدول بالا مي‌ آيند به رده هفتم رسيده اند که اين سکو هم فعلا بد نيست.

بازي پرسپوليس ـ استقلال خوزستان با گلزني آبي‌پوشان خوزستاني آغاز شد اما بازيکنان پرسپوليس با وجود اين شروع ضعيف در پايان نيمه اول خود را جمع و جور کرد و 2 بار دروازه حريف را باز کرد و با همين دو گل بازي را به پايان برد.

*پرسپوليس:
سوشا مکاني، محسن بنگر، ميشل اومانا، حميد علي‌عسگري، ميثم حسيني، رضا حقيقي، محمد نوري،‌ هادي نوروزي،‌ اميد عاليشاه( از دقيقه 62 محمد خانزاده)، مهدي طارمي( از دقيقه 88 مهرداد کفشگري) و محمد عباس‌زاده
سرمربي: حميد درخشان

*استقلال خوزستان:
سومايلا دياکيته، موسي کوليبالي، مجيدحيدري، محمد طيبي، ميثم مجيدي، رضا کاردوست، محمدرضا مهدوي( از دقيقه 90 فرزاد جعفري)، عبدالهادي خنيفر( از دقيقه 84 باقر هاشمي)، يزدان عباسيان( از دقيقه ايمان باصفا)، لامين ديابارا، مهدي مومني
سرمربي: عبدالله ويسي

شرح بازي:
البته استقلال خوزستان حريف دست و پا بسته اي براي پرسپوليس نبود و بارها و بارها دروازه قرمزپوشان و خط دفاعي ضعيف اين تيم را با خطر مواجه کرد.

حالا پرسپوليس با دومين برد اقتصادي خود با حميد درخشان شرايط بهتري در جدول پيدا کرده آنها بايد در مسابقه بعدي خود مقابل سپاهان نمايش خوبي داشتند تا به ليگ برگردند.

شرح گل ها:
0ـ1 (استقلال خوزستان): ضربه مهدي مومني با اشتباه سوشا مکاني وارد دروازه پرسپوليس شد.
1ـ1(پرسپوليس): نفوذ مهدي طارمي به درون محوطه جريمه و پاس به بيرون او به عباس زاده با ضربه اين بازيکن به گل تساوي تبديل شد.
2ـ1(پرسپوليس): عباس زاده قبل از پايان نيمه اول پشت ضربه پنالتي قرار گرفت و با يک ضربه مطمئن فاصله پرسپوليس را دوبرابر کرد. اين گل در دقيقه 45 به ثمر رسيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس